Access Point Alaplap Antenna Bélyegző Billentyűzet Biztonságtechnika Bluetooth eszköz CD, DVD tok és tartó CD, DVD, Blu-ray lemez Digitális fényképezőgép Digitalizáló Drón DVD és Blu-ray író E-book Egér Egéralátét Egyéb Elem, Akku. , Töltő Fejhallgató, mikrofon Floppy meghajtó Hálózati kártya Hangkártya Hangszóró Háztartási kisgép Hűtő, ventilátor I/O eszköz iPad Joystick, Gamepad, Kormány Kábel és kiegészítő Kártyaolvasó Kellék Konfiguráció Konzol és konzol játék Memória Memória notebook Memóriakártya Merevlemez belső Merevlemez külső Merevlemez notebook Mikroszkóp Mobilrack Mobiltelefon Monitor Multifunkciós nyomtató Multimédia Nagyító NAS Notebook Notebook kiegészítő Nyomtató Papír Pendrive - USB Flash Presenter Processzor Projektor Router Scanner SSD Switch Számítógép ház Szoftver - Operációs R. Szünetmentes táp Tablet PC Tápegység Táska, tok Távcső Telefon Teleszkóp Tintapatron Tisztítóanyag Toner TV Újság USB hub USB kártya Utángyártott patron Utángyártott toner Videokamera Videokártya Világítástechnika Webkamera
|
|
|
mcweb_elerhetoseg
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató-hoz kérem kattintson ide.
1. A 151/2003. Korm. rendelet szerint a Garancialapon szereplő tételekre az ott meghatározott időtartamra
rendeltetésszerű használat mellett érvényesíthető jótállást vállalunk. Bruttó 10.000 Ft érték alatti termékekre nem minden
esetben vállalunk jótállást. Kérjük vásárlás előtt érdeklődjön az adott termékre vonatkozó garanciáról.
|
2. A garanciális ügyintézéshez először a vásárláskor mellékelt bizonylat (számla, nyugta vagy garancialap)
eredeti példányának bemutatása szükséges. Továbbá kérjük, hogy a termék átadásakor a termékhez tartozó leírást és kiegészítőket
(kábel, egyedi kiegészítő, install lemez stb.) is adja át. Ugyanis a garanciális ügyintézés csak ezekkel kezdődhet meg.
|
3. Amennyiben az adott termék külső garancialevéllel
került értékesítésre (pl. monitor, nyomtató), javasoljuk forduljon a külső
garancialevélen megjelölt garanciaszervizhez. Az ilyen termékeket üzletünkben is leadhatja.
Viszont ebben az esetben az adminisztratív és szállítási teendők miatt
hosszabb a garanciális ügyintézés.
|
4. Garancia érvényességének feltételei:
|
4/a. Eredeti, sérülésmentes garanciajegy, nyugta vagy számla.
|
|
4/b. Amennyiben a termékhez tartozik garanciális azonosító matrica, akkor ennek megléte
a terméken, sérülésmentes, olvasható állapotban.
|
|
4/c. Garancialapon megjelölt időtartamnál
nem régebbi vásárlás. |
|
5. Garanciavesztés okai:
|
5/a. A 4. pont bármely részének
nem teljesülése.
|
|
5/b. Fizikai sérülésből adódó meghibásodás (égés, törés, repedés vagy
egyéb fizikai-, látható sérülés).
|
|
5/c. Nem rendeltetésszerű használatból adódó meghibásodások: a termék specifikációjában
megadott paramétereket meghaladó mechanikai/elektromos terhelés, illetve egyéb, nem a célnak megfelelő
felhasználás.
|
|
5/d. Helytelen tárolás, elemi kár okozta
meghibásodás. (pl. villám, túláram, beázás).
|
|
5/e. Szakszerűtlen üzembe helyezés vagy javítás.
|
|
5/f. Szállítás vagy üzemeltetés közben külső
események hatására bekövetkező meghibásodás.
|
|
6. Nem garanciális hibák:
|
6/a. Az ügyfél hardverkörnyezetében (beleértve
az operációs rendszert is) nem működő alkatrész.
|
|
6/b. Szoftverekkel összefüggő probléma (BIOS, operációs
rendszer, meghajtó program azaz driver, stb.).
|
|
6/c. Szakszerűtlen szerelés, kábelezés.
|
|
|
7. Vásárlástól számított 3 napon belüli hibás termék esetén először a termék
bevizsgálására kerül sor. Amennyiben a termék valóban hibás, rendeltetésszerűen volt használva és
raktáron megtalálható egy azonos típusú új termék akkor a hibásat az azonos típusú új termékre
cseréljük. Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a termék visszaadásával egy időben a vételárat
visszatérítjük vagy választás szerint levásárlási lehetőséget biztosítunk.
|
8. 2013. évi V. törvény (Polgári Törvénykönyv) 6:159.§ (2) szerint hibás
teljesítés esetén az ügyfél elsősorban kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a
választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik
szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.
Ha az ügyfél javítással vagy cserével nem élhet, akkor az ellenszolgáltatás arányos leszállítását
igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja,
vagy megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
|
9. Abban az esetben, ha a termék telephelyünkön,
általános környezetben rendeltetésének megfelelően működtethető,
de az ügyfél saját rendszerében kompatibilitási vagy más okok
miatt nem használható, illetve a terméket az ügyfél egyéb okokból
nem kívánja megtartani, a vásárlást követő 7 naptári napon belül
sértetlen csomagolás esetén a termék számlán szereplő árának
90%-ában, sérült vagy hiányos csomagolás esetén 50%-ban van
lehetőség levásárolni.
|
10. A garanciális ügyintézésre átadott terméket az ügyintézés kezdetétől számított 45 napig
tároljuk díjmentesen. Ezen nap után napi bruttó 400Ft tárolási díjat számítunk fel. Ha a tárolási díj már
meghaladja a termék értékét vagy ha az ügyfél a terméket 120 napig nem vette át, akkor tovább nem tároljuk.
A tárolás megszűnéséről külön nem értesítjük az ügyfelet.
|
11. Garancialapot nem áll módunkban pótolni.
|
12. Drónokra vonatkozó tájékoztató
Minden egyes multikopter, azaz "drón" arra készült hogy felszálljon, repüljön majd leszálljon. Amennyiben így
járunk el és mégis meghibásodna az eszköz, természetesen a garanciális feltétetek alapján cseréljük vagy
javítjuk azt. Ellenkező esetben, amennyiben lezuhant, falnak ütközött, beázott, a motor valamilyen külső tárgy
miatt megszorult, illetve ha látható sérülés keletkezett a gépen, a GARANCIA ÉRVÉNYÉT VESZTI (nem
rendeltetésszerű használat). Minden ilyen esetben természetesen vállaljuk a javítást, amelynek költsége a
vásárlót terheli. Ezek érzékeny "műszerek", amelyeket MEG KELL TANULNI IRÁNYÍTANI. A tanulás folyamata lehet
rövidebb vagy hosszabb időtartam, lehet költségesebb és kevésbé az. Ez kézügyességtől és odafigyeléstől függ.
Sok drónhoz elérhető csere alkatrész, így nem kell azonnal a kukába dobni. Viszont érdemes felkészülni az
esetleges zuhanásokból adódó károk pénzügyi fedezésére, mely NEM TARTOZIK A GARANCIÁLIÁS JAVíTÁSOK körébe.
|
Szervizünk elérhetőségei:
cím: 1054 Budapest Bajcsy-Zs. út 60.
nyitvatartás: Hétfőtől-Péntekig: 9 - 16:30
|
Garanciális ügyintézéssel kapcsolatos panasz esetén: |
|
|
|
|